SEKTÖR > Kapalıçarşı’dan Dünya kuyumcusuna açılan kapı “ALTINYAZ”

Kapalıçarşı’dan Dünya kuyumcusuna açılan kapı “ALTINYAZ”

Dünyanın en eski kapalı çarşısı olarak kabul edilen Kapalıçarşı; yüzlerce perakende kuyumcusuna da ev sahipliği yapıyor. Bu mağazaların bazıları ise hem geçmişi hem sektördeki işlem hacmi hem de yıllar içinde yaptığı çalışmalarla güvenli kuyum ticaretinde öne çıkıyorlar. Bu markalarımızdan birisi de Altınyaz Kuyumculuk oluyor. Yazıcı Group’un bir iştiraki olan Altınyaz Kuyumculuk; yeni sezona sıkı bir şekilde hazırlandı. Vitrinlerinde çok sayıda yeni modele yer ayıran tecrübeli marka; sadece son tüketicinin değil Dünyanın farklı ülkelerindeki kuyumcuların da tercihi oluyor. Yazıcı Group’un kırk yılı aşan sektör deneyimi ile Altınyaz; bazıları için vazgeçilmez bir marka…

Kapalıçarşı’da yer alan 3 mağazasıyla yaklaşık 8 yıldır yerli, yabancı her kesimden insanın kuyum alışverişinde tercihi olan Altınyaz Kuyumculuk; Ramazan Bayramının ardından yeni sezona en yeni modelleriyle giriş yapıyor. Altının üzerine yazılan kalite sloganıyla faaliyetlerine devam eden “Altınyaz markanın genç Genel Müdürü Mustafa Yazıcı ile gelecek hedeflerine koşuyor.

Mustafa Yazıcı; Altınyaz’ın yıl içinde elde ettiği ciroların yarısını yabancı alıcılara satılan ürünlerin teşkil ettiğini belirterek; “Kapalıçarşı’ya gelen ortalama 5 turistten 1’i kuyum alışverişi yapıyor. Biz hem yabancı turistlere satış yapıyoruz hem de Kazakistan ve Avrupa’nın çeşitli ülkelerinden gelen kuyumculara ürünlerimizi sunuyoruz. Özü perakende kuyumcusu olan bir marka için toplu satış yapmak hakikaten önemli bir başarı. Tabi ki Yazıcı Group ve şirket kurucumuz İlhami Yazıcı’nın yüksek mesleki itibarı, bizim için büyük bir avantaja dönüşüyor” diye konuştu.

Müşteri memnuniyeti yeni müşteriler olarak geri dönüyor…

Altınyaz’ın mağazalarında müşteri memnuniyetinin gerçek anlamda çok önemli olduğunu kaydeden Mustafa Yazıcı; sözlerine şöyle devam etti:

“Bizim için yerli ve yabancı müşterilerimiz arasında hiçbir fark yok. Her müşterimizin bizim en iyi müşterimiz oluyor. Müşterilerimizin referanslarıyla gelen yeni müşteriler her yıl artıyor. Mayıs ayının sonuna doğru turistlerin sezon ziyaretlerinin yoğunluğuyla ilgili ön bilgilere ulaşmış olacağız. Beklentilerimizi yüksek tutmadan sezona en iyi şekilde hazırlanıyoruz. Yılın ilk 4 ayı turizm açısından Kapalıçarşı için çok verimli geçmedi. Ramazan Bayramının ardından güzel sonuçlar bekliyoruz. Bu yıl zarif ve fantezi takıların öne çıkacağını ön görüyor ve bu doğrultuda yeni tasarımlarımızı oluşturuyoruz. Ümit ediyorum ki tüm sektör mensupları için güzel bir sezon geçer.”