SEKTÖR > Sektörümüze yeni yıl hediyesi “PARMA Yarı Mamul”

Sektörümüze yeni yıl hediyesi “PARMA Yarı Mamul”

Yakın zaman önce Kuyumcukent’te hizmet vermeye başlayan Parma Yarı Mamul; yüksek kaliteli yarı mamul ürünlerini uygun fiyatlara satın almak isteyen kuyumcular için yeni alternatif oluyor.

İş İnsanı Ömer Caymazoğlu; yaklaşık 5 yıldır yatırımlarını kuyumculuk sektörüne yönlendiriyor. Caymazoğlu atölyesiyle birbirinden kaliteli takılar üreten, yeni dönemde yarı mamul ürün grubuna da giriş yapan Ömer Caymazoğlu; mevcut takı üretim atölyesinin ismini Parma By Caymazoğlu Kuyumculuk olarak değiştirdi.

Son dönemde takı sundukları müşterilerinin kendilerinden yarı mamul ürün de talep ettiğini belirten Ömer Caymazoğlu; “Biz de Parma Yarı Mamul ismiyle bir yarı mamul mağazası sektörümüze kazandırmak istedik. Ülke kuyumculuğumuz; son 5 yıldır yarı mamul üretiminde önemli bir çıkış yakaladı. Yarım mamul alanındaki gücümüz büyüdükçe, yabancılardan çok daha az ürün alıyor ve döviz, ülkemizde kalıyor ayrıca ihracat alanında da yeni bir kapı açılmış oluyor. Biz de Parma Yarı Mamul markamızla sektörümüze yeni yıl hediyesi sunmak istedik. 2024 yılında Parma’nın geniş kitlelerin tercihi olacağına inanıyoruz” diye konuştu.

Parma Yarı Mamul mağazasında ilk aşamada dorika, kalze zincir, tırnak çakı zincir, simit kilit satışa sunuldu. Çok kısa süre içinde yar mamul Dünyasında tercih edilen çok sayıda ara parça mağazanın bünyesinde satılacak. Firma sahibi Ömer Caymazoğlu; yüksek kaliteli yarı mamulleri en uygun fiyat eşliğinde ve hızlı bir şekilde kuyum üreticilerine sunmayı hedeflediklerini, 2024 yılının 2023 yılına göre kuyumculuk sektörü açısından daha iyi geçeceğini tahmin ettiklerini söyledi.

Yarı mamül üretiminde Türk kuyumculuğun çok iyi bir seviyede bulunduğu belirten Caymazoğlu; sözlerini şöyle sürdürdü:

“Uluslararası piyasada İtalyanlar ile rekabet ediyoruz. Bizim öne çıkan artımız; esnek bir ticaret anlayışımızın olması. Müşteri taleplerine çok daha hızlı ve olumlu cevap veriyoruz. Kalitede hiçbir eksiğimiz kalmadı. Tabi ki tasarım alanında kendimizi sürekli geliştirmemiz gerekiyor. 2024 yılında yurtdışı pazardan daha çok pay alacağımıza inanıyorum.”